منوی دسته بندی

تعمیرات و قطعات کرکره برقی و سکشنال

تعمیرکرکره برقی و همچنین سرویس کرکره برقی و موتور زنجیری کرکره برقی و تامین انواع قطعات کرکره برقی 100% گارانتی تعمیر کرکره و تعویض قطعات کرکره اتوماتیک یکی دیگر از فعالیتهای شرکت آریان درب در این زمینه میباشد.

شرکت آریان درب پیشرو در اراعه خدمات و تعمیر کرکره برقی و درب های سکشنال میباشد.

همچنین تامین قطعات کرکره اتوماتیک در کرج و تهران از قبیل موتور کرکره برقی نصب کرکره اتوماتیک و سکشنال و تامین انواع تیغه کرکره برقی ارزان و انواع موتور توبلار مناسب کرکره هایی باوزن و ابعاد دهنه کوچک و همچنین موتور زنجیر ساید که مناصب انواع دهنه های کرکره از ابعاد کوچک تا ابعا بسیار بزرگ طبق درخواست مشتری.

شرکت آریان درب توانسته بخش وسیعی از بازار درب های اتوماتیک و کرکربرقی در کرج و تهران را از ان خود نماید؛ که این خود نشان از اطمینان حداکثری مشتریان عزیز به شرکت کرکره برقی و درب های اتوماتیک دارد.

در قسمت تعمیر کرکره برقی خدماتی از قبیل صدا گیری کرکره اتوماتیک و همچنین تعویض موتور کرکره برقی هم موتور زنجیری و هم موتور توبلار و همچنین تعویض باطری مخصوص کرکره برقی و نصب یا تعویض چشمی کرکره در سریعترین زمان با بهترین کیفیت ممکن در تهران و کرج.

تیغه کرکره برقی مناسب و باکیفت و همچنین انواع تیغه های بی صدا ی کرکره برقی و درست انتخاب کردن شرکت های مورد اعتماد در این زمینه همیشه یکی از چالشهای مشتریان عزیز بوده و هست متاسفانه در بازار کرکره برقی با توجه به رقابتی شدن تیغه کرکره اتوماتیک همچنین درخواست جهت مناسب تمام شدن قیمت نهایی کرکره برقی اتوماتیک خیلی از همکاران را بر آن داشته تا در مقابل کاهش قیمت تمام شده کرکره از کیفیت آن کاسته ،

همچنین موتور مناسب با وزن دهنه مورد نظر را انتخاب نمایند و بعداز چند ماه کارکرد متاسفانه تیغه های کرکره برقی شروع به تولید صداهای ناهنجار نماید و همچنین روز بروز از قدرت و سرعت موتور کرکره برقی کاسته و بر صدای دلخراش و خوردگی چرخدنده ها و گریبکس موتور کرکره افزوده بشه و خرج هنگفتی بابت نصب مجدد و تعویض تیغه های کرکره برقی برای مشتری ایجاد نماید.

در مبحث موتور های کرکره برقی و انتخاب انواع موتور کرکره برقی چه موتور های صنعتی زنجیری که به موتور ساید کرکره برقی نیز مشهور است و چه موتور کرکره برقی از نوع توبلار که داخل شفت پیچ و بست میشد.

خوب باید متوجه شده باشین که موتور های زنجیری مناسب ابعاد دهنه های بزرگ و موتور کرکره توبلار مناسب ابعاد کوچکتر میباشد.

نکاتی که در مورد انتخاب یک موتور کرکره برقی در نظر داشت این است که اولا سیم پیچ موتور کرکره برقی باید 100% از مس و به هیچ عنوان از سیم پیچ های الومینیومی یا به اصطلاح همکاران سیم پبچ روکش دار که متاسفانه زیاد باب شده نباشد.قدرت و سرعت و توانایی کشش و طول عمر موتور کرکره برقی مستقیم به نوع سیم پیچ اون بستگی دارد پس در انتخاب نوع موتور و شرکت فروشنده موتور کرکره برقی بسیار توجه کنید.

شرکت آریان در نیز با افتخار با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فروش کرکره برقی و تعمیرات کرکره و تامین انواع قطعات کرکره برقی خاطر نشان میکند که تمامی محصولات این شرکت ارجینال و تمامی موتور های کرکره برقی تماما از سیم پیچ مس تهیه 100% دارای گارانتی اصالت و کیفیت کالا میباشد.

درادامه مجموعه شرکت آریان درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه ،دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVC همچنین انواع سقف های متحرک استخر و کاور استخر را با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

      

  ارتباط با ما

دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس