منوی دسته بندی

کرکره برقی و سکشنال

فروش کرکره اتوماتیک ونصب کرکره برقی و بهترین کرکره برقی اتوماتیک و نصب کرکره بیصدا اراعه بهترین تیغه کرکره برقی یکی دیگر از فعالیتهای فوق تخصصی شرکت آریان درب میباشد.همچنین در بخش خدمات و تامین قطعات کرکره اتوماتیک برقی از قبیل چشمی کرکره اتوماتیک-موتور کرکره برقی-رسیور و ریموت کرکره اتوماتیک تولید و نصب کرکره بی صدا و تیغه بیصدا که بسیار مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفته و همچنین ارایه دهنده کلی قطعات کرکره برقی از قبیل موتور صنعتی کرکره و همچنین موتور توبلار کرکره اتوماتیک دارای 30 سال فعالیت گسترده در این زمینه میباشد.

فعالیت شرکت آریان در زمینه طراحی و فروش و خدمات دهی نصب کرکره اتوماتیک صنعتی و کرکره های اتوماتیک بیصدا مخصوص پارکینگ و کرکره های برقی اتوماتیک مخصوص اماکن تجاری و مغازه ها و همچنین کرکره فست رول یا کرکره سرعتی یا سریع بالا رونده مخصوص آتش نشانیها و شرکتهایی که به این کرکره سریع نیاز دارند در تهران و اطراف تهران و همچنین در کرج و کل شهرهای اطراف کرج فعالیت دارد.

جهت رفاه وتامین تمامی خواسته های مشتریان عزیز در زمینه کرکره برقی یا کرکره های اتوماتیک تولید در انواع رنگ و مدل و وزن های مختلف طبق درخواست مشتران عزیز بابهترین کیفیت تیغه و همچنین مناسب ترین قیمت صورت میگیرد.همچنین طبق برسی و کارشناسی نیروهای خبره شرکت آریان درب جهت هر دهنه یا ابعاد خاص بهترین و باکیفت ترین تیغه کرکره بیصدا برقی استاندارد را به مشتریان عزیز ارایه میدهیم.

شرکت آریان درب درای دارای نمایندگی انحصاری تیغه های اکرول و تیغه های تیغه کرکره بی صدا الما و تیغه کرکره سیوا و تیغه کرکره بی صدا اکپا و تیغه کرکره اکباکه یکی از بهترین تیغه های کرکره برقی هستند میباشد که این تیغه های کرکره برقی در ابعاد تیغه کرکره تیغه کرکره بی صدا 8سانت و تیغه کرکره 10سانت و تیغه دوازده سانت و تیغه کرکره6سانتی وتیغه کرکره 3 سانتی در انواع رنگ و مدل اماده ارایه به مشتریان عزیز و گرامی هست.

همچنین فعالیت گسترده شرکت دربهای اتوماتیک اریان درب در زمینه سیستم کرکره های اتوماتیک -تعمیر کرکره اتوماتیک-فروش برد کرکره برقی-موتور کرکره اتوماتیک/تعمیر برد کرکره برقی-خدمات کرکره اتوماتیک سرویس و رگلاژکرکره برقی-چشمی کرکره برقی اتوماتیک/ریموت کرکره برقی/ارایه تیغه بی صدا کرکره اتوماتیک .تعمیر موتور کرکره.تعمیر و نگهداری انواع کرکره های اتوماتیک در تهران و کرج و شهرهای اطراف میباشد.
آریان درب،با بیش از 30 سال سابقه کاری در زمینه فروش و خدمات دربهای اتوماتیک،آمادگی لازم جهت هر گونه سفارشات شما مشتریان عزیز را دارد.

نکات مهم در انتخاب کرکره،تیغه کرکره بی صدا


نکات مهم در انتخاب کرکره برقی و همچنین انخاب تیغه بیصدا کرکره .مشتریان عزیز باید در انتخاب نوع تیغه و موتور کرکره برقی دقت زیادی به عمل اوردند،چون تیغه نامناسب و بازیافتی پس از نصب فقط و فقط باعث خرابی و وسرو صدای دلخراشی میشود که در مکانهای تجاری و مسکونی باعث آزارو اذیت همسایگان میشود.

که همین امر باعث ارزانتر به فروش رسیدن قیمت تمام شده ی تیغه های کرکره برقی اتوماتیک میباشد.
کرکره اتوماتیک مناسب جهت استفاده در تمامی ورودیها میباشد.

همچنین کرکره باعث ایجاد امنیت در مکان های نصب شده میشود.
کرکره اتوماتیک در انواع طرح و رنگهای مختلف تولید و به مشتریان عزیز عرضه میشود.همچنین کرکره های اتوماتیک مناسب جهت استفاده در اماکن مسکونی مثل ورودیهای پارکینگ و مناسب جهت استفاده درپشت پنجره های منزل و ویلا جهت امنیت بیشتر میباشد.
کرکره های اتوماتیک در اندازه های مختلف با موتورهای مختلف از نظر قدرت و سرعت بنا به در خواست شما مشتریان عزیز میباشد.


کرکره های اتوماتیک با توجه به اندازه از عرضی به اندازه پنجاه سانتیمتر تا عرضی به بزرگی دوازده متر قابل تولید و نصب میباشد.موتور های کرکره اتوماتیک قدرت بازو بستن درب را از یک متر مربع به وزن 8 کیلو گرم تا یک صد متر مربع و به وزن 1400 کیلو گرم را دارد.


کرکره های اتوماتیک پس از نصب هر دو ماه یا سه ماه پس از نصب یک بار به یک سرویس کلی جهت برسی و رفع خرابی های احتمالی که در اثر کارکرد زیاد و گذشت زمان نیاز به برسی و در صورت نیاز سرویس و رگلاژ دارد.

کرکره ها اتوماتیک مناسب جهت ورودی های پارکینگ ومنازل وپشت پنجره ها،مغازه هاو..میباشد.کرکره های برقی با انواع موتور ها ی مختلف تولیدو به فروش میرسد.کرکره برقی شامل انواع تیغه های ترک،تیغه های فوم دار وتیغه کرکره دوپل و تیغه کرکره تک پل و تیغه کرکره چهار پل و …میباشد.

خدمات کرکره برقی


خدمات کرکره برقی شرکت آریان درب،در قسمت کرکره های برقی اتوماتیک شامل قسمتهای زیر میباشد.
تعمیر موتور کرکره.تعمیر برد کرکره.تعمیر و تعویض چشمی ایمنی کرکره.ساخت ریموت و کد دهی ان.تنظیم و رگلاژ کرکره هایی که ایجاد سر و صدای زیادی دارند.رفع صدای تیغه های کرکره  پس از نصب.افزایش قطر شفت جهت بیصدایی تیغهای صدادار که توسط شرکتهای متفرقه نصب شده.رفع گیر های احتمالی کرکره در هنگام
بالا یا پائین رفتن کرکره وجود دارد.تامیر موتور کرکره برقی .باطری بکاب کرکره.تعویض کرکره اتوماتیک با کرکره های قدیمی.

بزرگترین شرکت تولید کننده کرکره اتوماتیک

درادامه مجموعه شرکت آریان درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVC و همچنین انواع سقف متحرک استخر و یا کاور استخر را با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

      

  ارتباط با ما

دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس