منوی دسته بندی

درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای ،فروش درب اتوماتیک،انواع درب اتوماتیک شیشه ای یکی دیگر از چندین فعالیت گسترده شرکت آریان درب میباشد.این شرکت بزرگترین شرکت در زمینه فروش درب اتوماتیک شیشه ای و انواع درب اتوماتیک در تهران و کرج و خدمات و سرویس انواع درب های اتوماتیک شیشه ای در تهران و کرج میباشد.

شرکت آریان درب آمادگی لازم جهت هر گونه سفارشات شما  مشتریان عزیز در زمینه طراحی و تولیدو نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ با انواع فریم های فابریک سوییس و المانی در ابعاد مختلف از 3 سانت تا فریم پهن 10سانت با تنوع رنگ مورد درخواست مشتری عزیز با بهترین شیشه سکوریت دارای استانداردهای جهانی در انواع مختلف را دارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلف طراحی و تولید میشود از قبیل دربهای اتوماتیک چهار لت و درب اتوماتیک دولت متحرک و دولت ثابت و درب های اتوماتیک شیشه ای تک لت متحرک همچنین سیستم درب اتوماتیک مدل تلسکوپی که دارای چهار لت متحرک و دولت ثابت و یا دارای شش لت متحرک و دولت ثابت یا بدون ثابت که جهت اماکنی که بازشو حداکثری لازم دارن طراحی و تولید و نصب خواهد شد.
این محصولات درب اتوماتیک شیشه ای دارای کارکردی روان سریع و فوق هوشمند و بی صدایی هستند  که دارای پنج سال گارانتی موتور و قطعات درب اتوماتیک و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.

سیستم درب های اتوماتیک تماما باتوجه به قدرت و نوع ساخت مناسب مکانهای پر تردد مثل مترو.وبانکها،مکانهایه دولتی مثل بیمارستانها،مراکز درمانی ومراکز نظامی و…میباشد.

سیستم های درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع و ابعاد مختلف و باقدرت های متفاوت تولید و ارزه میشود سیستم هایی از قبیل کابا SLAوSLX و سیستم درب اتوماتیک کدل رکورد16و17و20 و همچنین سیستم درب اتوماتیک شیشه ای نابکو ژاپن و سیستم درب اتوماتیک گزه المان و یاسیستم درب اتوماتیم دورتکس و سیستم درب اتوماتیک تورمکسو سیستمهایی از قبیل بتا و کوییک و ..دریگر سیستم های درب اتوماتیک داخلی اما با موتور دانکر اصل المان دارای پنج سال گارانتی

ویژگی های درب های اتوماتیک


1)کاهش چشمگیر در مصرف برق،برودت وحرارت
2)دارای سرعت بالا،حرکت بی صدا،عیب یابی خودکارو فوق هوشمند
3)دارای سنسور بین درب جهت برخورد نکردن افراد و اجسام با درب
4)دارای نوسان گیر برقی وباطری.
5)دارای کلید چند حالته(زمستانه،اتوماتیک،داِِیم باز،یک طرفه،وقفل و دستی)
6)امکان اتصال به ups وکارت تردد و سیستم های اتفاع حریق.
7)دارای سطح مقطع استیل ضد خش و دارای پنجاه سال گارانتی ریل. 
 8)ایجاد فیلتر هوای داخل و خارج محوطه وزیبایی بخشیدن به مکانهای ورودی اماکن تجاری و مسکونی.

9)ایجاد امنیت در اماکن ورودی و کنترل ورود خروج افراد بصورت دلخواه

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای،بهترین درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در کرج و تهران و یا قیمت بهترین درب اتوماتیک اسلایدینگ و همچنین درب های اتوماتیک شیشه ای مدل تلسکوپی به عوامل زیادی بستگی دارد قیمت تمام شده انواع درب های اتوماتیک با توجه به تعداد تردد از محل درب مورد نظر و همچنین وزن درب نصب شده که متاسفانه اکثر همکاران این نکته رو مد نظر نمیگیرند و همچنین میتوان برای تعیین قیمت تمام شده انواع درب اتوماتیک شیشه ای و قیمت درب اتوماتک دو لت یا درب اتوماتیک چهارلت و درب تلسکوپی به عرض کلی دهنه و لنگه ها جهت تعیین اندازه مقدار شیشه بکار رفته و نوع فریم پهن یا باریک بودن اشاره کرد.

مواردی مهم در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای از قبیل نوع سنسور ایمنی دربهای اتوماتیک شیشه ای و اینکه ازچه کنترل باکس یابردی استفاده شود بسیار در جابجایی قیمت تمام شده درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار هست.مثلا در مورد استفاده قرار دادن برد و کنترل باکس و سنسور ایمنی بین درب و همچنین استفاده از چشم فابریک درب اتوماتیک با مقایسه در مقابل همین اجناس در تولید داخل یا چین اختلاف قیمت همین دو قلم میتواند ده تابیست میلیون تومان تفاوت قیمت ایجاد کند.

درصورتی که اگر شخصی بخواهد یک درب اتوماتیک که سیستم مورد نظر تولید داخل و یا چین رو نصب کنه کل قیمت تمام شده درب اتوماتیک تقریبا همان حول حوش اختلاف قیمت یا همون بیست میلیون تومان باشد. پس استفاده از نوع برد و کنترل باکس درب اتوماتیک شیشه ای و سنسور ایمنی درب و یا حتی نوع ریموت کنترل در تعداد میتواند تا حد زیادی در قیمت تمام شده درب برقی تاثیر گذار باشد.

پس خواهشمندیم جهت تعیین قیمت تمام شده انواع دربهای اتوماتیک شیشه ای و یا درب اتوماتیک دولت و چهار لت ویادرب های اتوماتیک تلسکوپی با کارشناسان محترم شرکت تماس حاصل فرمایید تا بهترین و مناسب ترین سیستم درب اتوماتیک شیشه ای چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ سرعت و صدا و توان قدرتی به شمامشتریان عزیز معرفی کنیم.

بزرگترین شرکت درب اتوماتیک،قدیمی ترین شرکت درب اتوماتیک

بزرگترین شرکت درب اتوماتیک شرکتی میباشد که دارای تجربه قدیمی ترین شرکت درب اتوماتیک باشد.با افتخار شرکت درب های اتوماتیک آریان درب با 30 سال سابقه کاری قدیمی ترین و بزرگترین شرکت در زمینه فروش و نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای در ایران میباشد.

درادامه مجموعه شرکت آریان درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVCرا با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

       ارتباط با ما

   دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

                

                                                                                                                    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس