منوی دسته بندی

پارتیشن شیشه ای،پارتیشن چوبی

بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی و اجرای پارتیشن در کرج و تهران .پارتیشن بندی انواع مختلفی دارد از قبیل پارتیشن چوبی و پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت و پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن کرکره ای و …پارتیشنهای چوبی و شیشه ای از محبوب ترین و و زیبا ترین و در عین حال با کارامدترین نوع پارتیشن ها می باشند چون این مدل پارتیشنهای دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ هستند.

همانطور که ذکر شد یکی از چند موارد مهم ترین مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک و همچنین پارتیشن بندی چوبی می توان به زیبایی و طرح و رنگ های مختلف همچنین استفاده ویا نصب با کاربری راحت و آسان جهت زیبا سازی اماکن اشاره کرد.

از پارتیشن شیشه در ساخت الاچیق شیشه ای و همچنین پارتیشن یا دیوار شیشه ای استخر ها اشاره نمود همچنین از پارتیشن شیشه ای در بالکن ها میتوان استفاده کرد و بالکن شیشه ای نصب کرد .

شرکت آریان درب توانسته با تکیه بر 30 سال تجربه واعتماد مشتریان عزیز خود بخش وسیعی از بازار پارتیشن در کرج و تهران را در دست بگیرد. علاوه بر این این پارتیشن ها قابلیت جمع شدن، باز و بسته شدن و جابجایی ساده و راحت را دارند. مکانیزم عملکرد پارتیشن شیشه ای و پارتیشن های چوبی متحرک که به نام پارتیشن ریلی هم میشناسند به این صورت است که در طول محور کف یا سقف توسط ریلهای تعبیه شده در کف و یا سقف به یهر طرف چپ یاراست جابجا می شوند تا در صورت نیاز دوباره براحتی طبق سلیقه و مقدار جمع شو یا بازشو دلخواهمون در موقعیت قرار بگیرند.

ضخامت و استحکام پارتیشن های شیشه ای و چوبی

در قسمت پارتیشن های شیشه ای یا چوبی ضخامت شیشه های مورد استفاده در این محصولات معمولا 10 میلی متر و یا طبق سفارش مشتری از 8 میلیمتر تا 30 میلیمتر میشود قابل اجرا و نصب باشد پارتیشن های متحرک شیشه ای اکثرا در دو مدل پانلی و آکاردئونی طراحی و ساخته می شوند.

قیمت پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی

قیمت محصولات پارتیششن شیشه ای و پارتیشن چوبی در کرج و تهران متاسفانه ثابت نیست و علاوه بر اون میشود به مواردی که در قیمت پارتیشن تاثیر دارد اشاره کرد.

مواردی ازقبیل نوع شیشه و ضخامت شیشه بکار رفته شیشه ساده و رنگی و در پارتیشن های چوبی نیز به همین صورت نوع و ضخامت چوب بکار رفته و اشکال و طرح و نقش های داخل پنل چوبی که حک شده و…مواردی از این قبیل در تعیین قیکت پارتیشن چوب و قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر دارد.

لطفا جهت تعیین و قیمت گرفتن انواع پارتیشن با مهندسین شرکت آریان درب تماس حاصل فرمایید تا بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال مناسب ترین قیمت بابت انواع پارتیشن را به شما اعلام نمایند.

ویژگی های پارتیشن بندی

پارتیشن بندی چه بصورت شیشه ای یا کرکره ای و چه بصورت چوبی و …از مزیتها خاصی از قبیل سریع انجام شدن جدا سازی مناسب و زیبایی بخشیدن به فضاهای داخلی اماکن تجاری و دولتی وهمچنین فضای داخلی اماکن مسکونی و…حداکثر استفاده از مکان مورد نظر بعداز پارتیشن بندی بدلیل ایجاد حریم در حرکت و رفت امد.تنوع طرح و رنگ بخشیدن و تنوع در ایجاد فضاهای شخصی و منحصر به فرد حتی درون یک مجموعه با صلیقه مورد نظر هر شخص نصبت به فضای داخلی پارتیشنی که درون اون قسمت قرار دارد.

توصیه های شرکت آریان درب

درادامه مجموعه شرکت آریان درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVC و همچنین انواع سقف های متحرک استخر و کارو استخررا با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

      

  ارتباط با ما

دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس