منوی دسته بندی

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر یا سقف پلی کربنات متحرک همچنین کاور یا محافظ پلی کربنات استخر یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد شرکت آریان درب میباشد.این شرکت بزرگترین شرکت در زمینه سقف متحرک در کرج و همچنین سقف پلی کربنات متحرک استخر در تهران میباشد.

استفاده از سقف های متحرک استخر با توجه به شرایط اب و هوایی و گرد و غبار و ایجاد حریم خصوصی و جلوگیری از گرما و سرمای شدید بسیار رایج شده است.

طراحی و تولید و اجرای زیباترین سقف های متحرک استخر با متریال های مختلف از قبیل سقف متحرک از جنس پلی کربنات دوجداره هشت میل تا ده میل uvسقف متحرک استخر از جنس پلی کربنات شفاف و یو ویuv و همچنین سقف متحرک استخر یا کاور استخر با دیواره های شیشه ای و سقف پلی کربنات و یا تماما از جنس شیشه که جز لوکس ترین نوع سقف متحرک به حساب می اید.توسط شرکت آریان درب با بیش از 35 سال در زمینه سازه و سقف های متحرک استخر در ایران.

قیمت تمام شده سقف متحرک استخر یا قیمت سقف متحرک پلی کربنات و همچنین قیمت انواع سقف متحرک استخر چه پارچه ای و چه پلی کربنات و چه از جنس شیه با توجه به ابعاد و زیر سازی و نوع متریال بکار رفته متفاوت هست.

مثلا پروفیل و سطونهای مورد استفاده در سقف های متحرک شیشه ای استخری قطعا باید با دوام تر و قویتر از پروفیلهلی مورد استفاده در سقف متحرک پلی کربنات ی باشد.

و این نکته رو هم باید در نظر داشت که قیمت تمام شده سقف متحرک استخر حتی در نوع و مدل ورق های پلی کربنات که مات و ماملا شفاف و یا حفره دار بودن و همچنین چند میل بودن که از 4 میلیمتر موجود هست تا 10 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد دارای قیمت متفاوت میباشد.

جهت تعیین قیمت دقیق و بروز لطفا با کارشناسان مربوطه شرکت آریان درب تماس حاصل فرمایید تا قیمت تمام شده سقف متحرک استخرتون رو با توجه به نوع متریال درخواستی محاسبه و به سمع و نظر شما برساند.

دلیل استفاده از سقف متحرک استخر میشد به چندین نکته اشاره کرد از جمله اینکه استخرهای روباز را به دلیل گرمای شدید افتاب و یا سرما و گرد و غبار و همچنین ریزش برگ و چوب نمی‌توان بصورت مداوم از استخر و امکانات جانبی استخر در طول سال و استفاده کرد.

همانطور که اشاره کردیم با تغییرات شرایط جوی و نفوذ گرد و خاک، استفاده از استخر نه تنها کار دشواری بلکه باعث ایجاد هزینه های مالی سنگین و مداوم جهت تمیز نگه داشتن اب استخرخواهد شد که با استفاده و نصب سقف های متحرک استخر چه بصورت دستی و چه بصورت اتوماتیک تمامی این مشکلات برطرف میشود.

مورد مهم دیگر دربحث حریم خصوصی خانواده که با توجه به اشراف خانه‌های اطراف نسبت به استخر است را میتوان اشاره کرد.

برای پاسخ به این سوال که استخر روباز بهتر است یا پوشیده؟ باید در نظر داشت که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارد. پس بهترین ایده استفاده سقف متحرک یا پوشش متحرک استخر خواهد بود تا هر زمان که بخواهید، استخر خود را به شکل روباز یا پوشیده مورد استفاده قرار دهید.

سقف متحرک شیشه ای استخر یکی دیگر از محصولات شیک و لوکس شرکت آریان درب میباشد این نوع از سقف متحرک شیشه ای اسخترنوعی از سبک‌های طراحی سقف متحرک کلاسیک محسوب می‌شوند .

با توجه به اینکه این سازه بسیار سنگین و لوکس است مشتریان و مکانهای خاصی رو جهت اجرا می طلبد و در عین حال بسیار شفاف و روشن و یا حتی با درجه بندی تیرگی و تنوع رنگ شیشه میتوان زیبایی خاصی به استخر بخشید.

این موضوع باعث می‌شود، شما همچنان به اطراف استخر خود و منظره آن دید کامل داشته باشید. معمولا سقف متحرک شیشه ای استخر پر هزینه و حساس در هنگام نصب است.

سقف متحرک پلی کربنات استخر یکی از چندین متریال قابل اجرا جهت سقف متحرک یا ثابت استخر میباشد که یک گزینه بسیار مناسب و ماندگار برای سرپوشیده شدن استخر مورد نظر شما مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از متریال پلی کربنات در سقف‌های پلی کربنات استخرها به مراتب سازه شیک و سبک تر و همچنین مقاومتری در برابر شرایط اب و هوایی برای شما محیا میکند.

دلیل استفاده از سقف متحرک؟ باید در نظر داشت که اگرهدف شما از قرار دادن سقف متحرک استخر پوشش و یا کاور کردن دید اطرافیان و همسایگان باشد باید گفت که بهترین گزینه سقف پلی کربنات است.

ورقه های پلی کربنات مورد استفاده در استخرها در چند مدل از نظرتیرگی و ماتی و کاملا شفاف نیز موجود هست که طبق سلیقه شخص میشود از شفافی یا تیرگی و ماتی ورقه های پلی کربنات استفاده کرد.

سقف متحرک پارچه ای استخر

سقف متحرک پارچه‌ای استخر معمولا با چند نوع متریال پارچه ای و رول های پلاستیکی پلی کربنات ساخته و عرضه میگردد.که یکی از ویژگیهای این نوع محافظ یا سقف متحرک استخر جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و همچنین جلوگیری از ریزش گردو غبار و محافظت فیزیکی از افتادن کودک و یا حیوانات خانگی به داخل استخر میباشد.

همچنین در جلوگیری از دید همسایگان، به محوطه شما نیز تاثیر خوبی دارند.اما گزینه مناسبی برای حفظ گرما و رطوبت استخر در فصل سرما نیستند.

نکته قابل توجه هنگام خرید سقف متحرک پارچه ای استخر، جنس پارچه آن است. متریال پایه‌ها و نگهدارنده‌های آلومینیومی و فلزی نیز در ماندگاری سقف شما تاثیر دارند. استفاده از آلیاژ‌های ضد زنگ از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی و ساخت سقف متحرک استخر است.

سقف کرکره ای استخر یا کاور کرکره ای استخر نوعی دیگر از پوشش های محافظ استخر و یا کاور استخر اتوماتیک میباشد

جنس این نوع کرکره استفاده شده در محافظ استخر یا کاور کرکره ای استخر از پلی کربنات یا تیغه های پلاستیکی و همچنین تیغه های فلزی که فظای داخلی تیغه از فوم پلی یورتان پر شده که باعث شناور شدن روی سطح استخر میشود.

این نوع محافظ کرکره ای استخر نصبت به انواع سقف های متحرک اتوماتیک یا دستی با قیمتی مناسب تر عرضه میشود و مناسب جهت اماکنی که امکان استفاده از مدلهای دیگر را ندارد مورد استفاده قرار میگیرد.

بزرگترین شرکت طراح و تولید کننده انواع سقف متحرک استخر شرکت آریان درب میباشد.همچنین شرکت آریان درب درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه:

دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVC و همچنین انواع سقف های متحرک پلی کربنات استخر را با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

  ارتباط با ما

دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس