منوی دسته بندی

درب ریلی پارکینگ،فروش درب ریلی برقی

درب ریلی

فروش درب ریلی پارکینگ و نصب درب ریلی برقی اتوماتیک که به آن نیز درب های ریلی برقی دنده شونه ای نیز میگویند و همچنین تعمیر درب ریلی دنده شونه ای اتوماتیک یکی دیگر از فعالیتهای گسترده شرکت آریان درب میباشد.

همچنین این شرکت در زمینه تامین قطعات درب ریلی برقی پارکینگ از قبیل موتور درب ریلی .چشمی درب ریلی پارکینگ .چرخ دنده درب ریلی اتوماتیک.نصب درب ریلی برقی.وبزرگترین شرکت ارایه دهنده تمامی قطعات اصلی جک برقی و درب ریلی پارکینگ میباشد.درب های ریلی پارکینگی یا درب ریلی برقی محصول کشورهای مختلف از قبیل ایتالیا و المان وچین انواع درب ریلی اتوماتیک بتا و درب ریلی سیماران .

درب ریلیBFT بی اف تی.درب ریلی فک FAAC .جک بی اف تی. جک V2 -جک زومرو…
آریان درب بزرگترین شرکت در زمینه فروش درب ریلی پارکینگ در کرج ،درب ریلی برقی در تهران میباشد.درب های ریلی اتوماتیک و سیستم موتورهای درب ریلی شامل سیستمهای شرکت های BFT , FAAC ,V2و بتا و SOMMER زومر المان و…دیگر سیستمها میباشد.شرکت آریان در،با بیش از30 سال سابقه کاری در زمینه فروش و خدمات دربهای اتوماتیک،و درب های ریلی پارکینگی در کرج و فروش و ونصب درب رلی برقی پارکینگی در تهران آمادگی لازم جهت هر گونه سفارشات شمامشتریان عزیز را دارد.


موتور درب ریلی،درب ریلی پارکینگ


موتورهای درب ریلی اتوماتیک پارکینگ و فروش موتور درب ریلی با مارکها و برندهای معروف دنیا.BFT , FAAC ,نایس وهمچنین فورس تورکیه و دربهای ریلی زومر SOMMERالمان و یا محصولات داخل در زمینه درب ریلی پارکینگ از قبیل بتا و همچنین اخذ نمایندگی انحصاری دربهای ریلی شرکت بتا و سیماران…دارای متنوع ترین و کاملترین مجموعه از موتورهای ریلی پارکینگی که به راحتی تمامی نیازهای مشتریان عزیز رو چه در تنوع کارایی و سرعت و چه در مبحث قدرت بازو بست یا کشش موتورهای درب ریلی پارکینگ جواب گو هست.

شرکت اریان درب با بیش از 30سال تجربه در زمینه دربهای اتوماتیک در تهران و کرج و حومه توانسته با ارایه بهترین و باکیفیت ترین محصولات درب اتوماتیک نظر بخش عظیمی از مشتریان عزیز در این زمینه رو به خود جلب کند.همچنین در مبحث قیمت و کیفیت کالا باید در نظر داشت که انواع موتور و انواع سیم پیچهای اصلی و فیک همچنین بردهای اصلی و فابریک و بردهای یدکی در تعیین میزان قیمت موتور و قطعات برقی تاثیر پذیر هست.


درب ریلی پارکینگ/درب ریلی برقی،درب ریلی دنده شونه ای

درب های ریلی پارکینگ یا درب های ریلی برقی اتوماتیک که به این نوع درب ها درب ریلی دنده شونه ای نیز میگن در قسمت ورودی پارکینگهای مسکونی و غیر مسکونی و ورودی کارخانجات و ادارات دولتی و …که دارای درب ریلی هستند را میتوان با نصب این نوع سیستم اتوماتیک و به امنیت داخلی ساختمان و پارکینگ ها و..نیز افزود.
این نوع درب اتوماتیک ها در انواع و اندازه های مختلف جهت لیفت یا بازو بست  کردن درب ریلی تولید شده است که توانیایی بازو بستن درب ریلی تا وزن چهار هزار کیلو گرم رادارد.

قیمت موتور درب ریلی پارکینگ،قیمت درب ریلی برقی

قیمت موتور درب ریلی پارکینگی اتوماتیک یا قیمت درب ریلی اهنی که به آن درب ریلی دهنده شونه ای نیز میگویند به عوامل زیادی بستگی دارد قیمت تمام شده انواع درب های ریلی برقی و اتوماتیک و همچنین قیمت تمام شده با توجه به تعداد تردد از محل درب مورد نظر و همچنین طول و وزن درب ریلی اهنی که متاسفانه اکثر همکاران این نکته رو مد نظر نمیگیرندتاثیر گذار هست .

همچنین قیمت تمام شده موتور درب ریلی اتوماتیک یا قیمت موتور درب ریلی دنده شونه ای به مواردی از قیبیل نوع سنسور ایمنی و اینکه از که کنترل باکس یابردی استفاده شود بسیار در جابجایی قیمت تمام شده درب ریلی پارکینگی اتوماتیک تاثیر گذار هست.

مثلا در مورد استفاده قرار دادن برد و کنترل باکس و سنسور ایمنی بین درب و همچنین استفاده از چشم فابریک موتور درب ریلی با مقایسه در مقابل همین اجناس در تولید داخل یا چین اختلاف قیمت همین دو قلم میتواند سه تا پنج میلیون تومان تفاوت قیمت ایجاد کند. درصورتی که اگر شخصی بخواهد کل سیستم مورد نظر تولید داخل و یا چین رو نصب کنه کل قیمت تمام شده درب اتوماتیک تقریبا همان حول حوش اختلاف قیمت یا همون پنج تا هفت میلیون تومان باشد.

پس استفاده از نوع برد و کنترل باکس و یا حتی نوع ریموت کنترل فابریک در تعداد میتواند تا حد زیادی در قیمت تمام شده موتور درب برقی اتوماتیک تاثیر گذار باشد.پس حتما جهت تعیین قیمت تمام شده انواع درب های ریلی اتوماتیک پارکینگی و امنیتی با کارشناسان محترم شرکت تماس حاصل فرمایید تا بهترین و مناسب ترین سیستم ریلی اتوماتیک چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ سرعت و صدا و توان قدرتی به شمامشتریان عزیز معرفی کنیم.

بزرگترین شرکت درب ریلی پارکینگ،نمایندگی درب ریلی اتوماتیک

بزرگترین شرکت درب ریلی اتوماتیک پارکینگی و همچنین اخذ نمایندگی موتور درب ریلی اتوماتیک پارکینگ یکی دیگر از افتخارات شرکت آریان درب میباشد

درادامه مجموعه شرکت آریان درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVC و همچنین انواع سقف متحرک استخر و یا کاور اتوماتی استخر را با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

      

  ارتباط با ما

دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس