منوی دسته بندی

تعمیر و قطعات درب اتوماتیک


تعمیر درب اتوماتیک و خدمات درب اتوماتیک و همچنین تامین قطعات اصلی درب اتوماتیک شیشه ای 100% گارانتی تعمیر انواع درب اتوماتیک شیشه ای و گارانتی 2 تا 5 ساله اصل شرکت جهت تعویض قطعات اصلی و فابریک انواع درب های اتوماتیک شیشه ای یکی دیگر از چندین فعالیت گسترده شرکت آریان درب در زمینه انواع درب های اتوماتیک شیشه ای میباشد.

شرکت آریان درب بزرگترین تامین و تولید کننده تمامی قطعات درب های اتوماتیک شیشه ای در کرج و تهران و همچنین بزرگترین تولید کننده قطعات دربهای اتوماتیک شیشه ای و همچنین خدمات درب اتوماتیک در ایران میباشد.

شرکت آریان درب وارد کننده و تولید کننده قطعات مختلفی در زمینه قطعات درب اتوماتیک شیشه ای از قبیل اینکودر درب اتوماتیک چشم درب برقی وموتور درب اتوماتیک و همچنین سنسور درب برقی و قطعات اصلی از قبیل برد درب اتوماتیک و تسمه و هرزگرد و فولی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای در کرج و تهران میباشد.

آریان درب بزرگترین و معتبر ترین شرکت در زمینه قطعات درب های اتوماتیک- تعمیر درب های اتوماتیک و سرویس دوره ای درب اتوماتیک شیشه ای میباشد.طراحی .تولید و تامین تمامی قطعات دربهای اتوماتیک شیشه ای در تهران و کرج وارسال به تمام نقاط کشور با بهترین و باکیفیت ترین قطعات موجود در داخل و خارج کشورصورت میپذیرد.قطعات نامبرده شده هم تولید داخل و هم اینکه وارداتی اصل المان میباشد.

تامین کنترل باکس درب اتوماتیک ایرانی و بهترین برندهای وارداتی از قبیل سیستمهای درب اتوماتیک نابکو سیستم درب اتوماتیک کابا و سیستم های درب اتوماتیک گزه المان و همچنین سیستم های درب اتوماتیک تولید داخل را با دوسال تا ده سال گارانتی در تهران و کرج انجام میشود.

تعمیر درب اتوماتیک،خدمات درب اتوماتیک،قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

خدمات درب اتوماتیک و همچنین تامین قطعات درب اتوماتیک شیشه ای و نصب و خدمات دهی در تهران و کرج از قبیل -برد درب -هنگر..تسمه تایم-قفل و باطری درب برقی اتوماتیک.

موتور درب اتوماتیک-فولی و هرزگرد درب اتوماتیک-ریل و سطح مقطع ریل .چشمی و سنسور درب اتوماتیک.استابلایزر مخصوص نوسانگیری و محافظت کامل از سیستمهای نصب شده درب اتوماتیک و دیگر قطعات درب اتوماتیک میباشد.

شرکت با تولید و وارد کردن قطعات اصلی محصولات درب های اتوماتیک شیشه ای-و تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای امادگی لازم جهت هر گونه سفارشات شما عزیزاه را در این زمینه دارد.

بزرگترین شرکت دربهای اتوماتیک.یکی دیگر از محصولات و خدمات  شرکت آریان در،تامین قطعات اصلی درب های اتوماتیک شیشه ای از طریق واردات این محصولات میباشد.تمامی قطعات ارایه شده توسط شرکت آریان در اصل و دارای دو تا ده سال گارانتی میباشد. شرکت آریان در،با بیش از30 سال سابقه کاری در زمینه فروش و خدمات دربهای اتوماتیک، امادگی لازم جهت هر گونه سفارشات شما  مشتریان عزیز را  در زمینه درب های اتوماتیک شیشه ای کرکره _جک برقی و درب ریلی اتوماتیک دارد.


بزرگترین شرکت در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین با افتخار بهترین شرکت درب اتوماتیک چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت و خدمات گسترده پس از فروش شرکت آریان درب میباشد.

که برای چندیمن سال متوالی توسط مشتریان عزیز در این زمینه انتخاب شده است.

درادامه مجموعه شرکت آریان درب خاطر نشان میکند که بهترین و اصولی ترین کیفیت نصب و راه اندازی و خدمات دهی در زمینه؛دربهای اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و کرو و دربهای اتوماتیک گرد و ریوالوینگ،جک برقی و انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی و امنیتی وکرکره اتوماتیک و درب ریلی اتوماتیک و همچنین انواع سکشنال و پارتیشن بندی شیشه ای و چوبی داخلی و خارجی و انواع پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سیPVC و یو پی وی سیUPVC همچنین انواع سقف متحرک استخررا با بهترین قیمت طبق بهترین کیفیت و با بهترین اجرا و نصب توسط باتجربه ترین اکیپ طراحی و تولید و نصب درایران را فقط از ما بخواهید.

      

  ارتباط با ما

دفتر غرب تهران:     257 867 44 -021

دفتر مرکز و شمال تهران:   31 97 91 22- 021 

دفترکرج وحومه:    73 500 343- 026
تماس مستقیم با              506 79 72-0912 

     مدیریت ( همتی )           2002 090 – 0938    

آدرس پستی: mohamadhemati151061@gmail.com    
   
      با تشکر

مدیریت شرکت آریان در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس